utorok 29. januára 2013

Čo so starým svetrom alebo už sa blíži Valentín...

Na internete som našla zaujímavý nápad, ako si jednoducho a rýchlo oživiť starší sveter alebo tričko pekným srdiečkom.

Potrebovala som k tomu:


sveter
vytlačenú predlohu srdca
zopár špendlíkov
farebnú bavlnku
väčšiu ihlu
trochu vody v spreji 

1. Najskôr som si vytlačila šablónu srdca a prišpendlila som ju na sveter na miesto, kde som si ho chcela vyšiť.
2. Veľkým krížikovým stehom som si vyšila celé srdce. 
3. Papier som navlhčila vodou, aby zmäkol a po malých kúskoch som ho otrhala.

S výsledkom bola celkom spokojná, keďže šitie nie je moja veľká záľuba. Veď posúďte sami. (Ospravedlňujem sa za horšiu kvalitu fotiek.)






Sveter som dnes mala v práci a celkom sa páčil, takže odporúčam. :)

Šablóny troch srdiečok nájdete na tejto stránke:
http://www.uberchicforcheap.com/2012/10/diy-cross-stitch-heart-sweater.html


Príjemné tvorenie prajem a nedopichajte sa ihlou ako ja! :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára